En igualtat de condicions, diuen —jo no hi entenc—, unes mateixes causes produeixen els mateixos efectes. Probablement. Però no en la història, en la qual els efectes cada vegada són pitjors.
Joan Fuster

Notícies 2008-2009

Els nous graus de la UdL als mitjans de comunicació

1/10/2008

La UdL prevé ofertar el grado de catalán y occitano en el próximo curso, La Mañana

27/10/2008

«Que Filología catalana no tiene salida es una leyenda urbana», entrevista a Albert Turull a La Mañana

Cinquena i darrera sessió del cicle Sonets

11 Setembre 2009: Cinquena i darrera sessió del cicle Sonets amb Cançons del compositor Manuel Garcia Morante sobre poemes de Rafael Caria i Antoni Canu (l'Alguer).

Consulteu-ne el cartell i el tríptic.

XV Col·loqui de l'Associació Internacional de Llengua i Literatura Catalanes

7-11 Setembre 2009: XV Col·loqui de l'Associació Internacional de Llengua i Literatura Catalanes.

Visiteu-ne el web.

Defensa pública del DEA d'Andratx Badia Escolà

14 de Juliol 2009: Defensa pública del DEA d'Andratx Badia Escolà La narrativa breu de Joan Barceló i Cullerés: Anàlisi textual i caracterització.

Quarta sessió del cicle Sonets amb Duo Recapte

8 de Juliol 2008: Quarta sessió del cicle Sonets amb Duo Recapte.

Consulteu-ne el cartell i el tríptic.

Congrés Transformacions: Literatura i canvi sociocultural dels anys setanta ençà

1-3 de Juliol 2009: Congrés Transformacions: Literatura i canvi sociocultural dels anys setanta ençà, en el qual participa Andratx Badia amb una comunicació sobre La construcció d'un univers literari: mitificació, intertextualitat i experimentació en l'obra de Joan Barceló i Cullerés.

Consulteu-ne el web.