La vanitat dels altres només ens resulta insuportable precisament perquè ens sembla una usurpació.
Joan Fuster

III Simposi sobre Llibertat de Premsa

Els dies 4 i 5 de maig celebrem la IIIa edició del Simposi sobre Llibertat de Premsa, que organitzem conjuntament el Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Universitat de Lleida. Enguany el tema central del Simposi és la relació entre societat civil i llibertat de premsa: com es valora des de la societat civil la tasca dels periodistes, l'exercici de la llibertat de premsa; i com des de la societat civil es pressiona o ins i tot es coacciona aquesta llibertat de premsa.

A més, es faran tres tallers en què alumnes de sis universitats de parla catalana debatran treballs de recerca entorn diferents facetes de la llibertat de premsa.

El Simposi l'obrià Roger Jiménez, president del Consell de la Informació de Catalunya (CIC), que presentarà quines han estat les queixes de la ciutadania respecte dels mitjans de comunciació ateses pel CIC en els seus vint anys d'història; i el clourà el periodista turc Dogan Tiliç, que parlarà de la situació del periodisme al seu país.

Podeu veure el programa i inscriure-us al Simposi aquí